ČO JE PODSTATA REVENUE SHARE SPOLOČNOSTÍ?
V tejto sekcii si povieme, čo je to revenue share a aké podmienky by mal revenue share projekt spĺňať, aby bol naozaj dlhodobý, perspektívny a stabilný.Spoločnosť Traffic Monsoon je na trhu už takmer 2 roky. Admin je v pravidelnom kontakte s členmi projektu v skupine na sociálnej sieti, zhodnotenie adpackov je do 110%, provízia za nového člena a následný nákup reklamy je 10%, bannerov na stránke je naozaj viac ako dosť. Týmto spoločnosť TRAFFIC MONSOON spĺňa veľmi vysokým ratignom všetky kritériá, ktoré musí perspektívny revenue share program spĺňať a preto ho môžem odporučiť i Vám, ako stabilný, dlhodobý zdroj príjmu. Traffic Monsoon pracuje na svojej vlastnej banke ! Platobné karty sú k dispozícii a členovia si ich môžu objednávať.Po ich obdržaní, môžu vyberať výplatu, z ktoréhokoľvek bankomatu na svete! Základom je vysvetliť si, že v revenue share projektoch ide hlavne o REKLAMU. Všetky produkty, ktoré tu sú, sú na báze zvýšenia návštevnosti stránok .
Úplným základom je vysvetliť si, že v revenue share projektoch ide hlavne o REKLAMU. Všetky produkty, ktoré tu sú, sú na báze zvýšenia návštevnosti stránok, teda prezentácii ponúkaných produktov alebo afilliate programov a ide hlavne o to, že ktokoľvek si v danom projekte môže vytvoriť a uverejniť reklamu a členom siete prezentovať svoj produkt, službu alebo stránku.
Spôsobov prezentácie je niekoľko. Tá základná, je závislá od reklamných balíkov.Reklamné balíky obsahujú určitý počet kreditov. 1 kredit väčšinou znamená 1 zobrazenie stránky. Reklama sa môže uverejňovať formou textovej reklamy, na ktorú členovia projektu klikajú alebo prostredníctvom baneru. Každý člen projektu môže fungovať v revenue share projekte a nikto tu neinvestuje kapitál. V revenue share projektoch nepoužívajte k inzercii slovo investícia/investovať, pretože tu ide o nákup reklamy, nie je to investičný projekt. Hoci projekt samozrejme ponúka návratnosť ceny reklamného balíka. Niektoré projekty od 110% až po 200%. Samozrejme je potrebné,vedieť si vybrať správnu revenue share spoločnosť. Skúsený marketér pozná dôležité faktory, ktoré musí zohľadniť aby vedel, ktorý projekt vybrať a prečo je ten správny.
Vždy je dôležité za prvé preštudovať si človeka, ktorý projekt vytvoril -admina. Musíme sledovať jeho oficiálnu skupinu, komunikáciu v nej, snažiť sa s ním osobne komunikovať a spojiť aby sme videli, či kroky, ktoré robí na stránkach majú zmysel alebo sa snaží z ľudí len vytiahnuť peniaze. Takže samozrejme sú ľudia, ktorí robia revenue share business ako seriózne podnikanie a naozaj im ide o to, rozvinúť veľkú reklamnú platformu a potom sú žiaľ ľudia, ktorých zaujíma len rýchlo zarobiť peniaze a ešte rýchlejšie od toho odísť.
Takže prvá vec na ktorú si určite musíte dať pozor je preštudovať admina a zistiť, či je to seriózny človek, ktorý to myslí vážne a seriózne s týmto projektom a businessom.
Čo sa týka reklám, ktoré sú v projekte. Hovorili sme o reklamných balíkoch/adpackoch. Prostredníctvom nich, môže člen propagovať svoju stránku, projekt, produkt, ktorý sa pridá do surfu a ľudia na túto reklamy klikajú. Čím viac členov je v projekte, tým viac rastie záujem inzerentov - ľudí a firiem, ktorí chcú uverejňovať reklamu. Člen, ktorý nakupuje reklamné balíky/adpacky sa dostáva k podielu na zisku spoločnosti z predaja reklamy, ktorý sa aktuálne udeje v danom intervale. V danej sieti, prebieha určitý predaj všetkých reklamných produktov.Ten sa delí z veľkej časti medzi členov, ktorí vlastnia reklamný balík/adpack až do výšky stanoveného profitu/návratnosti každého daného adpacku /ktorý ešte môže byť rozdelený do rôznych adpack plánov, podľa ceny a výšky návratnosti a doby, za ktorú sa to udeje/.
Každá sieť ma vždy pokles predaja. Sieť nikdy nejde na 100%. Môže sa stať, že v sieti sa udeje predaj reklamy, budú tam oba príjmy, či už od inzerentov alebo členov, ktorí nakupujú adpacky, ale vždy sa môže stať, že i napriek tomu bude pokles oproti predchádzajúcemu dňu a profit nebude rovnaký. Tu v revenue share projektoch sú obrovské možnosti zárobku, ale samozrejme nie sú garantované, pokles tam môže byť, nikde nemáte garanciu, že bude rovnaký profit každý deň. Profit môže kolísať a stáva sa to v každom dlhodobom projekte.
Teraz si ukážeme druhy reklamy. Máte reklamu, ktorú môžeme dávať do surfu. Tá je zo všetkých najmenej efektívna. Na túto reklamu ľudia klikajú, pretože je to ich povinnosť, odklikať denný počet reklám za deň, aby mali aktívne adpacky a pripisoval sa im stabilne profit. Potom sú rôzne vyskakovacie okná, ktoré vyskakujú napríklad pri prihlasovaní na stránky daného projektu. Ďalší druh reklamy sú úvodné reklamy, ktoré sú asi najviac efektívne, pretože pri prihlásení každý vidí Vašu reklamu. Ďalší druh reklamy sú banerové reklamy rôznych rozmerov, pri ktorých si dokonca môžete vybrať, že chcete reklamu zobraziť iba v určitých krajinách,alebo mestách, reklama sa rozdelí podľa IP adries, napríklad sa zobrazia len v ČR, SK, USA, v Bratislave, v Prahe a podobne. Týmto spôsobom, môžete prezentovať Vaše stránky, produkty,alebo služby pre vybranú skupinu ľudí.
Teraz sa vrátime späť na kroky, na ktoré si treba dávať pozor pri správnom výbere vhodného revshare projektu. Ak nájdete revenue share projekt, tak veľa z nich práve začína, všetci chcú byť úspešní, chcú mať vlastný projekt, chcú dobiť reklamnú scénu ale veľkej časti z nich sa to nedarí. Je to hlavne z dôvodu, že admini nemajú dostatočné skúsenosti, nemajú prax vo fungovaní revshare projektu a akýkoľvek menší problém nevedia vyriešiť. Tieto programy väčšinou fungujú tak, že admin si zakúpi profesionálne spracovaný skript od skript sellera, ktorý vytvára tieto skripty, predáva ich a udržuje. Potom je k tomu pripravený hosting a na ich serveri programátori spracúvajú skript podľa požiadaviek admina. Stránky sú väčšinou v základnej verzii, kde si admin maximálne upraví obrázky alebo bannery, niektorí z nich si zaplatia lepší web design. Ten ale nie je až tak dôležitý. Najdôležitejšia je funkcia.
Každopádne musíte si vždy dať pozor na to aby boli na stránke už pred pripravené bannery, či už bannery od admina alebo bannery, ktoré ľudia nakupujú. Pokiaľ vidíte, že na revenue share projekte je pár tisíc členov a nie sú tam žiadne bannery na stránkach, sú tam voľné pozície, kde vidíte že môžete vašu reklamu vložiť, tak na to si vždy dajte pozor.Pretože, pokiaľ sieť nebude fungovať a nebude mať príjem od inzerentov, tak nikdy nebude fungovať dlhodobo. Je potrebné aby platforma bola úspešná, aby ľudia a firmy mali záujem tu inzerovať. Čím bude vyšší počet členov, tak tým bude vyšší záujem inzerentov, čo následne udrží projekt niekoľko rokov funkčný a stabilný. Potom sa dostanú až na úroveň, že získajú externých inzerentov a spoločnosti, ktoré si budú platiť paušálne veľmi drahú reklamu. A to je už moment, kedy má projekt vyhrané, pretože sa síce pozvolne, ale priblíži veľkým silným reklamným platformám ako je youtube, google atď. To je určite zámer a cieľ týchto sietí, ale podarí sa to naozaj len pár percentám zo všetkých. Preto je vždy dôležité vybrať si ten správny projekt.
Ďalšia vec, na ktorú si treba dávať pozor je návratnosť u adpackov. Stabilná návratnosť u revenue share projektov, ktoré fungujú dlhšiu dobu a ktoré tu ešte dlhú dobu budú je do 120%. Môžu sa z nich vyvinúť tieto veľké reklamné platformy podobné google atď. Pretože projekt musí pokryť 20%, ktoré na každom adpacku členovia zarobia, potom prevádzkové náklady /5-10%/ a ešte okolo 10% je provízia za privedených členov a nákupy. Takže, aby bol projekt úspešný, je potrebné vytvoriť platformu, ktorá bude generovať okolo 40% zisku aby mohol fungovať, čo sa podarí len niektorým projektom. Je to dôležité, inak projekt dlhodobo fungovať nebude.
Spoločnosť Traffic Monsoon je na trhu už takmer 2 roky, admin je v pravidelnom kontakte s členmi projektu v skupine na sociálnej sieti, zhodnotenie adpackov je do 110%, provízia za nového člena a následný nákup reklamy je 10%, bannerov na stránke je naozaj viac ako dosť. Týmto spoločnosť TRAFFIC MONSOON spĺňa veľmi vysokým ratignom všetky kritériá, ktoré by mal perspektívny revenue share program spĺňať a preto ho môžem odporučiť i Vám ako stabilný dlhodobý zdroj príjmu. Verím, že sa rozhodnete správne.