

VIDEO AKO FUNGUJE TRAFFIC MONSOON
Jedným z projektov, s ktorými som ja affliate partner, je Traffic Monsoon, o ktorom je podstata celej stránky, na ktorej sa práve nachádzame. Všetky informácie o Traffic Monsoon nájdete na stránke. Preto si pozrite /ak ste ok v angličtine/ ako funguje revenue share marketing, konkrétne u spoločnosti Traffic Monsoon.
1. BOD - ADMINISTRÁTOR/MAJITEĽ PROJEKTU
Veľmi dôležitý bod. Akonáhle nie je známy majiteľ, buďte opatrní! Ak je projekt vytvorený s cieľom vybudovania naozaj veľkej a poctivej marketingovej platformy, majiteľ sa nemá prečo skrývať. Zistite si majiteľa projektu, najmä pred tým, ako sa zapojíte sledovať jeho komunikáciu, napríklad prostredníctvom emailovej komunikácie, alebo v skupinách na to určených na sociálnych sieťach. Naozaj čestný a poctivý majiteľ, ktorý to myslí vážne, sa nemá prečo skrývať a i keď nastane problém, tak ho rieši s plným nasadením a všetko členom projektu objasní a snaží sa o plynulú funkčnosť projektu.
V každom businesse sa vyskytne problém. Či už máme reštauráciu, autoservis, realitku,stavebnú firmu alebo online projekt. Uvedomte si, že všetko nesie so sebou čiastočné problémy. Tie sú všade. V každom podnikaní, v každej sfére. Preto ide len a len o to ako sa k nim postavíme. Čestný majiteľ sa ku problémom stavia čelom, nie chrbtom.

2. ROI /return on investment/ NÁVRATNOSŤ KAPITÁLU
Nie je tajomstvom pre nikoho, že vysoká návratnosť kapitálu generuje v projekte skôr viac dlhu, ako prínosu. Čo to znamená? Ak Vám niekto ponúkne vysoké zhodnotenie, nezabúdajte na to, že váš "zisk" je časť nákladov projektu a majiteľ spolu so svojim manažmentom musí tieto náklady pokryť. Ak si predstavíme, že získame zhodnotenie 10% je to len časť z toho, čo musí konkrétna platforma vygenerovať. Pre príklad : 10% je vaše zhodnotenie, ďaľších približne 10% je pre aktívnych affiliate partnerov + ďaľších približne do 20% sú prevádzkové náklady spoločnosti /servery, priestory, personál.../. Takže ak si to spočítame 10%+10%+20% = 40% zisku musí spoločnosť vytvoriť na to, aby pokryla svoje náklady. 40% je reálne číslo. Spomínané náklady by nemali prekročiť hranicu 50%.
Predstavte si, že existujú projekty, kde získate návratnosť 30%, affiliate provízie sú rozdelené do viacerých levelov, ktoré spolu činia aj 16-20% + približne 20% sú prevádzkové náklady, čo je spolu 66% až 70% potrebného zisku platformy aby bola na 0.
Preto sa spýtajte sami seba, čo je reálnejšie? Čo je dlhodobejšie? Čo je udržateľnejšie? Budeme pozerať po rýchlom zhodnotení a krátkej životnosti, alebo menšom a stabilnejšom zhodnotení?

3. DENNÉ ZHODNOTENIE
Opäť platí - čím menšie, tým stabilnejšie. Je rozdiel ak vám 2 projekty ponúknu rovnakú ROI - návratnosť kapitálu /bod 1/ ale každý z nich má iné denné zhodnotenie. Predstavte si, že v prvom prípade máte projekt s denným zhodnotením 2%, čiže ROI 110% dosiahnete za niečo cez 50 dní. V druhom prípade, Vám projekt ponúkne denné zhodnotenie 7%, čiže 110% dosiahnete za niečo vyše 15 dní. Čo znie lákavejšie? Samozrejme, že druhý prípad. Ale povedzte si sami, po prečítaní celého tohto článku - čo je reálnejšie a dlhodobejšie? Čo je pre spoločnosť a manažment udržateľnejšie? Na internete sú tisícky projektov, ktoré ponúkajú 5% a viac denne. Keď sa zamyslíme, odkiaľ ich oni zarobia? Dá sa takéto zhodnotenie ponúkať dlhodobejšie? Opakujem - maximálne denné zhodnotenie je do 3% - to je maximálna hranica na udržanie stability.

4. AFFILIATE PROVÍZIE
V revenue share projekte, sa stávate affiliate partnerom spoločnosti, čo znamená, že máte právo na predaj produktov spoločnosti. Ak spoločnosť predáva rôzne druhy reklamy, tak za sprostredkovanie predaja produktu získate affiliate províziu. Predáte produkt za 500 USD, získavate percentuálnu províziu z danej sumy. Každý projekt má štruktúru provízií nastavenú inak.
Treba si uvedomiť, že REVENUE SHARE MARKETING nie je MULTILEVEL MARKETING. Preto do projektov revenue share marketingu, nepatria affiliate provízie rozdelené do hĺbky štruktúry.Ak chcete budovať štruktúru do hĺbky, odporúčam Vám multilevel marketing. Revenue share marketing je niečo iné. Maximálna výška affiliate provízií, by nemala prekročiť 10%. Naozaj, aby bol projekt udržateľný, affiliate provízie by nemali prekročiť 10%. Pre mňa 3 TOP revenue share projekty, ktoré poznám, majú všetky affiliate provízie maximálne 10%, žiadny z nich nemá vyššie stanovenú províziu. Jeden úspešne prosperuje už 3 roky, ďalší za pár mesiacov oslávi 2. výročie a tretí má viac ako rok.

JEDINÁ MOJA RADA NA ZÁVER JE - RIAĎTE SA SRDCOM A ZDRAVÝM SEDLIACKYM ROZUMOM.
AK MÁTE NEZODPOVEDANÉ OTÁZKY, JE VÁM NIEČO NEJASNÉ, POTREBUJETE PORADIŤ, ALEBO CHCETE VEDIEŤ VIAC O PROJEKTOCH, PRIDAJTE SI MA NA FACEBOOKU A NAPÍŠTE MI.

